معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه ؛

۲۵۴۰ مستاجر زلزله‌زده واجد شرایط واگذاری زمین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: ۲۵۴۰ مستاجر زلزله‌زده واجد شرایط واگذاری زمین در این مناطق هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت : تعهد هدف‌گذاری تحویل ۲۰ هزار واحد زلزله زده تا پایان آبان ماه حتما انجام می‌شود.

وی به مشکلات پیش‌روی مسکن مهر اسلام آباد غرب اشاره کرد و بیان داشت: در بازدید تیم فنی راه و شهرسازی از مسکن مهر اسلام آباد غرب مشاهده شد که برای ۱۵ بلوک ۲۰ واحدی تنها ۱۰ نفر آنجا حضور داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: وزارت مسکن هنوز طرح مقاوم سازی اجرایی برای مسکن مهر اسلام آباد غرب ابلاغ نشده است.

سالاری بیان داشت : در سرپل ذهاب از ۳۶۰۰ نفر مستاجر درخواست کننده ۲۵۴۰ نفر از فیلتر راه و شهرسازی عبور کردند و واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با بیان اینکه ۵۶ هکتار زمین با فاصله کم از شهر برای مستاجرین سرپلذهاب تفاهم شده است، گفت: در کمتر از یک ماه کانکس مستاجران به آنجا منتقل شده و عملیات را آغاز می‌کنیم.

سالاری با بیان اینکه در گیلانغرب هم برای تخصیص زمین به توافق رسیده ایم، اظهار داشت: در قصرشیرین برای ۱۳۵ خانوار که ۶۷ قطعه قرارداد در محل شهر جدید منعقد، پلاک‌ها واگذار و در حال تهیه نقشه هستند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، در ثلاث باباجانی برای ۱۱۴ واحد با شهرداری برای تخصیص زمین به توافق رسیدیم .

 

 

انتهای پیام/د

تحویل ۲۰ هزار واحد زلزله زده تا پایان آبان ماه

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار