پرداخت ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان روانسر

فرماندار روانسر از پرداخت 66 میلیارد ریال تهیسلات اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تسهیلات برای اجرای 70 طرح در بخش های مختلف پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین ویسمرادی فرماندار روانسر در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان روانسر گفت : در بخش تسهیلات روستایی و عشایری ۱۵۵ طرح پیش پذیرش شده که ۷۴ طرح با ۹۷ میلیارد ریال انعقاد قرارداد و ۷۰ طرح نیز تسهیلات دریافت کرده اند.
 
وی اضافه کرد: سهم شهرستان روانسر از تسهیلات روستایی و عشایری ۶۰ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال است که تمامی این تسهیلات جذب و ۹ درصد بیشتر از سهمیه نیز پرداخت شده است.
 
فرماندار روانسر همچنین از تصویب اجرای ۳۱ طرح اشتغالزا با ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها در زمینه پرواربندی گوسفند، تولید فیلتر هوا، راه اندازی واحد پذیرایی بین راهی و گاوداری شیری است که با اجرایی شدن این طرح‌ها ۴۲ فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم می‌شود.
 
ویسمرادی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مهمترین اولویت کارگروه اشتغال در شهرستان روانسر است، ادامه داد: شتاب بخشیدن و تسهیل در پرداخت تسهیلات مورد تاکید است.
 
وی ادامه داد: طی یک ماه آینده باید کلیه پرونده‌های پیش پذیرش شده تعیین تکلیف شوند و صاحبان این طرح‌ها یا پیگیر اجرایی شدن طرح‌ها باشند و یا از ادامه کار انصراف دهند.
 
فرماندار روانسر ادامه داد: براساس سرشماری سال ۹۵، جمعیت فعال این شهرستان ۱۸ هزار و ۹۱۸ نفر است که ۱۰ هزار و ۹۰۵ نفر شاغل هستند که باید زمینه اشتغال جوانان این شهرستان را به طور جدی پیگیری کنیم.
 
 
انتهای پیام/د

در بخش تسهیلات روستایی و عشایری ۱۵۵ طرح پیش پذیرش شده است

 
برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.