کشف ۱۰ هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز

فرمانده انتظامی بابل از کشف بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع انواع دارو‌های قاچاق و غیر مجاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم این فرد را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهم موفق شدند، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع قرص و شربت غیر مجاز به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کنند.

 وی گفت: در این ارتباط متهم به تهیه وتوزیع قرص های غیر مجاز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌های ملی است، گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل  با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

دارو‌های غیر مجاز در بابل کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.