اهمیت استفاده از کالاهای استاندارد بویژه مواد خوراکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت استفاده از کالاهای استاندارد بویژه مواد خوراکی ، لوازم برقی و مصالح ساختمانی گفت: در برخی از موارد استفاده از کالاهای غیراستاندارد بازی با جان و مال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : هر جای دنیا حادثه ناگواری اتفاق بیفتد این بیمه ها هستند که کار بازسازی و خسارت را انجام می دهند، نه دولت ها.

وی اضافه کرد: در ایران هر حادثه ای ناگواری مانند سیل و زلزله اتفاق بیفتد این دولت است که باید پای کار باشد، چون بیمه ها به دلیل مطمئن نبودن از رعایت استانداردها و نکات ایمنی در ساختمان ها و ابنیه ها حاضر به بیمه نیستند.

سالاری به برآورد اولیه پنج هزار میلیارد تومانی خسارت زلزله 21 آبان سال گذشته کرمانشاه افزود: اگر دقیق بررسی شود این برآورد برای دولت احتمالا سر از 10 هزار میلیارد تومان نیز در بیاورد.

وی در پایان بر لزوم فرهنگ سازی در مصرف کالاهای استاندارد تاکید کرد و گفت: نخریدن کالای غیراستاندارد از سوی مردم بهترین کنترل کننده بازار و واحد های تولیدی است .

 

 

انتهای پیام/د

لزوم فرهنگ سازی در مصرف کالاهای استاندارد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.