مسئول اردوی هجرت دانشگاه امام صادق در زرندیه؛

خودسازی و خدمت رسانی هدف اردو‌های طرح هجرت دانشجویی + عکس

مسئول اردوی هجرت دانشگاه امام صادق در سفر زرندیه خودسازی و خدمت رسانی را هدف اردو‌های طرح هجرت عنوان کرد.

حجت السلام کیانی مسئول اردوی هجرت دانشگاه امام صادق در سفر به شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: وقتی جوانان از امکانات رفاهی خودش میزنند و دراین اردو‌ها حضور پیدا می‌کنند و در چنین فضاهائی قرار میگیرند هم دست به خودسازی میزنند و هم خدمت رسانی برایشان ایجاد می‌شود.

حجت السلام کیانی افزود: این امر باعث میشود که با مأنوس با مردم مناطق محروم فقر و محرومیت را از نزدیک ببینند و بعداز آنکه به شهر خود برمیگردند از امکاناتی که دارند بتوانند به نحو احسن استفاده کنند.

وی اضافه کرد:اردو‌های جهادی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و ایشان در این رابطه میفرمایند همین که یک جوان مومن و متشرع در یک فضای روستایی حضور داشته باشند خودش تجسم آیه‌های قرآن است.


اردو‌های جهادی همانند کار مجاهدین است

مسئول اردوی هجرت دانشگاه امام صادق هدف دیگر از اردو‌های جهادی را بحث خودسازی و معنویت دانست و ادامه داد: این امر در هجرت‌های جهادی سالیان سال است که جاری و ساری میباشد و طبق آیه قرآن فضل و رحمت خدا نصیب آنهائی است که حرکت میکنند و این حرکت آن‌ها مثال مجتهدین در راه خدا هستند.

وی تصریح کرد: به همت دوستان در اردو‌های هجرت‌های جهادی و سفیران علوی و در گروه تبلیغاتی صادقین از دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق (ع) و کانون فرهنگی مسجد صادق آل محمد (ص) یک هفته‌ای را در روستای راحت لو از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه مستقر هستیم.

حجت السلام کیانی بیان کرد: روستای راحت لو از مناطق محروم و کم برخوردار است که جاده خاکی و آب شرب ندارد و دانشجویان با کمک قسمت آبادانی و پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زحماتی را کشیدند و در ابتدا حسینیه‌ای را برپا کردند و براساس تعهدی که داشتیم نسبت به گچ کاری و در و پنجره و کاشی کاری اقدام کردیم و انشا الله این حسینیه در فازاولش تا محرم آماده شود.

روستای راحت لو از مرکز شهرستان زرندیه ۳۵ کیلومتر و مرکز شهر زاویه ۲۵ کیلومتر فاصله دارد که به نزدیکترین روستا که آغذیگینک میباشد ۳ کیلومتر فاصله و جاده خاکی دارد و از امکانات اولیه مانند آب شرب و بهداشت وگاز و تلفن بی بهره و فاقد امکانت آموزشی و رفاهی اولیه است و خانه ها‌ی مسکونی هم استحکام لازم را ندارند.

خودسازی و خدمت رسانی هدف اردو‌های طرح هجرت دانشجویی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.