برگزاری طرح امین در استان مرکزی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان مرکزی از اعزام ۴۰۰ مبلغ در سال تحصیلی جدید به مدارس سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حامد زمانی گفت: اعزام مبلغ به مدارس در قالب طرح امین از سال 88 با همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه کلید زده شد که امسال هم این طرح در مدارس استان به اجرا در می‌آید.
 
او افزود: اعزام مبلغ به مدارس در قالب طرح امین با هدف تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش آموزان و جلوگیری از گسست و تغییر فکری و اعتقادی دانش آموزان با توجه به تبلیغات عظیم دشمن برای استحاله فرهنگی جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته است.
 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان مرکزی طرح مدارس امین را گامی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: در سال تحصیلی جدید ۴۰۰ مبلغ و مبلغه پس از فراگیری دوره‌های تخصصی به منظور ارتباط گیری با دانش آموزان، اساتید و اولیا در مدارس حضور خواهند یافت.
 
 زمانی ادامه داد: در قالب این طرح 10 اصل تربیتی با محوریت اصول و فروع دین، اخلاق دینی و ولایت فقیه در مدارس توسط مبلغین  آموزش داده خواهد شد.
 
زمانی بیان کرد: تبلیغ چهره به چهره، بیان احکام دینی، شبهه‌زدایی اعتقادی، پاسخ به سؤالات دینی و شرعی و ارائه مشاوره به دانش آموزان را از برنامه‌های مبلغین در قالب طرح امین برشمرد.    
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.