استاندار اردبیل؛

مدیران دستگاه های اجرایی نباید نسبت به تعطیلی واحد های تولیدی بی تفاوت باشند

استاندار اردبیل گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نباید نسبت به تعطیلی واحد های تولیدی بی تفاوت باشند.

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی نباید نسبت به تعطیلی واحد های تولیدی بی تفاوت باشند ادامه داد: برخی از دستگاه های اجرایی در حمایت از واحد های تولیدی اقدام های موثری را انجام دادند که ضروری است اینگونه اقدام ها تداوم یابد .

وی افزود: مشکلات ناشی از تسهیلات بانکی و یا زیست محیطی نباید باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شود چرا که در این شرایط سخت اقتصادی هر کارآفرینی اقدام به اجرای طرح کند تحت حمایت دولت است.

استاندار اردبیل درباره حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی افزود: بانک ملی بهترین عملکرد را در بین بانک ها داشته بطوری که این بانک فاینانس داخلی به میزان 7 هزار و 500 میلیارد ریال را برای راه آهن اردبیل متقبل شده است .

بهنامجو اظهار داشت: بانک های دیگر هم در حمایت از واحد های تولیدی فعال هستند ولی نیاز است حمایت این بانک ها بیش از پیش افزایش یابد.

وی موضوع اشتغال در استان اردبیل را یادآور شد و گفت: تحقق اشتغال 20 هزار نفری در سال جاری نیازمند حمایت بانک ها و ایجاد سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

استاندار اردبیل با بیان اینکه رونق تولید در استان رضایت بخش است افزود: برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیاری از مشکلات و موانع تولیدی در استان را برطرف کرده است .

انتهای پیام/ح

تحقق اشتغال 20 هزار نفری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.