خواب زمستانی سایت موزه میدان امام همدان

احداث سایت موزه میدان امام خمینی همدان پس از 9 ماه فراز و نشیب همچنان در هاله از ابهام به سر می برد.

خواب زمستانی سایت موزه میدان امام همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر فتحیان نسب مدیر منطقه یک شهرداری همدان  با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی بلوار ارم، پروژه‌ای است که 7 سال نیاز به زمان دارد، اظهار داشت: پروژه ساماندهی بلوار ارم به طور فاز بندی اجرا می‌شود که بخش عمده و قابل توجه آن تا اواخر پاییز سال جاری انجام می‌شود.

وی در تشریح میزان اعتبار لازم برای انجام  پروژه بلوار ارم اضافه کرد: با توجه به گسترده بودن این پروژه اعتبار لازم برای اجرای آن حدود 20 میلیارد تومان است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: پروژه ساماندهی بلوار ارم تا اواخر پاییز سال جاری به پایان می رسد.

فتحیان نسب  در ادامه با اشاره به مراحل کار سایت موزه میدان امام خمینی(ره) افزود: مراحل خاک برداری و اجرای فنداسیون از این محل ظرف چند روز آینده توسط اداره میراث فرهنگی صورت می‌گیرد و پس از اتمام این مراحل، شهرداری اقدام به شروع فاز بعدی این پروژه می‌کند.

وی درباره مدت زمان لازم برای انجام این پروژه گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به احتمال زیاد این سایت موزه تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان در پایان با اشاره به پر هزینه بودن این پروژه بیان کرد: میزان اعتبار لازم برای به اتمام رساندن سایت موزه میدان امام خمینی(ره) 3 میلیارد تومان است.

   پس از آنکه در پاییز سال گذشته خبر کشف آثار تاریخی دوره ماده ها در حفاری میدان امام همدان رسانه ای شد و پس از فراز و نشیب های بسیار بین شهرداری همدان و سازمان میراث فرهنگی قرار براحداث یک سایت موزه در میدان مرکزی شهر همدان شد، درباره مدت زمان ساخت این موزه توسط شهرداری وعده های داده شد،ابتدا ساخت آن را تا پایان سال 96 رقم زدند و سپس بهار سال 97 را زمان تحویل پروژه سایت موزه اعلام کردند؛ پس از این  سخنگوی شورای شهر همدان نیز پایان ساخت این موزه را تا قبل از شهرویر ماه سال جاری و پیش از آغاز رویداد « همدان2018» اعلام کرده بود و نهایتا اینکه در وعده جدید مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر از احتمال افتتاح این موزه تا پایان سال جاری خبر داد. حال این سوال مطرح می شد که به راستی یایان ساخت در چه زمانی اتفاق خواهد افتاد ......!!!! آیا این پروژه به سرنوشت پل تاریخی فرهنگیان تبدیل می شود!!!

سوالی که لازم است مسئولان شهرداری در این باره توضیحی روشن  و شفاف به مردم ارائه دهند.....

انتهای پیام /د.ا

روند ساخت سایت موزه میدان امام همدان کند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.