هزینه بلیت موزه ها و بناهای تاریخی همدان افزایش نمی یابد

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی همدان گفت: امسال هیچ‌گونه افزایشی در هزینه بلیت‌های بازدید ازموزه‌ها و بناهای تاریخی استان نخواهیم داشت.

هزینه بلیت موزه ها و بناهای تاریخی همدان افزایش نمی یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛مجید جهانگیری ، مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی همدان افزود:  9 موزه و پنج بنای تاریخی استان با حضور 60 راهنمای گردشگری آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.

وی ادامه داد:همدان گنجینه با ارزشی از موزه‌ها و بناهای ارزشمند تاریخی است و آثار گرانبهایی در خود جای داده است و این مولفه ها مهمترین عامل جذب گردشگری بشمار می رود.

جهانگیری از امکان افزایش ساعت بازدید از بناها و موزه های تاریخی همدان در ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اکنون مکان های تاریخی و موزه های استان از ساعت 8:30 صبح تا 19 عصر آماده استقبال از گردشگران هستند و در صورت استقبال بیشتر، قابلیت افزایش ساعت بازدید تا 21 شب وجود دارد.

وی موزه تخصصی بوعلی سینا و طب، موزه مشاهیر، سایت موزه هگمتانه، موزه مفاخر، آرامگاه باباطاهر، موزه حاج‌آقا تراب نهاوند، میر رضی الدین آرتیمانی، موزه تاریخ طبیعی، موزه مردم‌شناسی سید جمال‌الدین اسدآبادی، حمام قلعه و لطفعلیان ملایر و خانه مسعودی تویسرکان را از جمله بناها و موزه‌های استان همدان برشمرد.

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی همدان یادآورشد: هر یک از بناهای یاد شده ظرفیتی عظیم در حوزه گردشگری بشمار می رود و تلاش داریم از این ظرفیت ها در ایام نوروز بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

هزینه بلیت موزه ها ویناهای تاریخی تغییر نمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.