فرماندار تویسرکان مطرح کرد؛

صدا و سیمای همدان معرف توانمندی های تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: توانمندی ها و ظرفیتهای این شهرستان به مدد صدا و سیمای مرکز همدان معرفی شده است .

صدا و سیمای همدان معرف توانمندی های تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مومیوند، فرماندار تویسرکان در نشست با مدیر کل صدا و سیمای همدان گفت : امروز رسانه ملی با نگرشی هدفمند و حرفه ای به توسعه و پیشرفت در تویسرکان کمک می کند.

وی با قدردانی از اقبال رسانه ای به مباحث کشاورزی ، مبل و منبت ، صنعت دارو و گردشگری گفت : در حالی که عید ۹۶ حدود ۳ هزار گردشگر به تویسرکان آمدند در عید ۹۷ این شمار به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید .

فرماندار تویسرکان ابراز امیدواری کرد امسال هم جشنواره ملی گردو و مبل و منبت پوشش خبری کامل داشته باشد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان هم گفت : ۴ ماهه امسال بیش از ۲ هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه خبری ، تولیدی و رادیویی درباره شهرستان تویسرکان تهیه شده است .

آقای دهقان نیری با بیان اینکه ساخت سریالها و فیلمهای فاخر با توجه به تاریخ و قدمت تویسرکان در دستور کار است گفت : با افزایش همکاری های دستگاههای اجرایی مراحل تولید این مجموعه ها به زودی آغاز می شود .

وی ساخت مستند های داستانی درباره مبل و منبت وگردشگری را از جمله برنامه های ساخته شده در سالهای گذشته برشمرد و گفت : مستند خان گرمز که در چهار فصل فیلمبرداری شده و در حال تدوین است ، به زودی رونمایی می شود .

در ادامه این نشست صمیمی فرماندار و مسئولان شهرستان تویسرکان از بخشهای مختلف واحد خبر و پخش صدا و سیمای مرکز همدان دیدن کردند .

انتهای پیام/ د

نشست مدیرکل صدا و سیمای همدان با فرماندار تویسرکان

برچسب ها: رسانه ملی ، پوشش خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار