دیدار صمیمانه مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با کتابداران خرمشهر

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفتگو کرد.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در دیدار با کتابداران کتابخانه‌های عمومی خرمشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛  گفت: کتابداران خرمشهر خاطرات سال های جنگ و دفاع مقدس در شهرستان خرمشهر را بیاد دارند و با وجود تمام مشکلات در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و این مقاومت در سوم خرداد تجلی یافت.

وی افزود: امروز با همت شما کتابداران با اجرای فعالیت های غنی در مقابل دشمن فرهنگ مقاومت و ایستادگی می شود و قطعا این این ایستادگی در حوزه فرهنگ کتاب به همه حوزه ها کمک خواهد کرد.

کوهی رستمی گفت: نام خرمشهر متعلق به خوزستان نیست و ملت ایران نسبت به خرمشهرتعصب عمیق دارند به همین دلیل باید با نگاه ملی در این سرزمین مقدس که جایگاه لاله های خون و شهدای مطهر ایران اسلامی است خدمت کرد.

وی گفت: تلاش و همت کتابداران در جهت رشد شاخص های توسعه کتابخوانی در خرمشهر منجر به عضویت در کتابخانه شود و جشنواره رضوی و اجرای برنامه های متنوع در بخش کودک این فرصت را فراهم می کند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در خصوص ارایه پیشنهادات و انتقادات در بررسی مشکلات و پاسخ سریع به آن افزود: به منظور رفع مشکلات کتابداران و تاسیسات کتابخانه و موارد فنی می توانید با راه های ارتباط اداره کل ارتباط گیری کنید.

در این جلسه کتابداران مشکلات کتابخانه های عمومی خود را بصورت اختصاصی بیان و پیشنهادات خود را نیز در این خصوص بیان کردند.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، درسفر به شهرستان خرمشهر علاوه بر بازدید از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و شرکت در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی، در نشستی صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نشست صمیمی با کتابداران کتابخانه‌های عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.