گسترش امکانات رفاهی برای پرسنل اداره کتابخانه های عمومی آبادان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان گفت :تفاهم نامه های همکاری بین اداره کتابخانه های عمومی آبادان وموسسات فرهنگی و آموزشی شهرستان منعقد شد.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت :در راستای تامین امکانات رفاهی پرسنل و تشویق به کتابخوانی، اداره کتابخانه های عمومی آبادان با تعدادی از موسسات فرهنگی و آموزشی شهرستان تفاهم نامه همکاری منعقد نمود.

وی افزود: نخستین تفاهم نامه با سینما مهر آبادان منعقد شد که در راستای آن پرسنل و خانواده آنان و اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان که دارای کارت عضویت باشند به مدت یکسال از بلیط نیم بهای سینما استفاده خواهند کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان گفت :طی تفاهم نامه دیگری که با مرکز آموزش رانندگی "ثامن " آبادان منعقد شد پرسنل و خانواده آنان و اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان که دارای کارت عضویت کتابخانه های عمومی باشند از تخفیف ویژه به همراه پرداخت هزینه در دو قسط بهره مند خواهند شد .

دشت افکن در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی اداره کتابخانه های عمومی آبادان گسترش امکانات رفاهی برای پرسنل و خانواده های آنان می باشد، افزود : این اداره اعضاء کتابخانه ها را بعنوان خانواده خود تلقی کرده و سعی دارد امکانات تدارک دیده شده را در راستای جذب مخاطب در جهت کتابخوانی بهره گیری نماید .

وی یکی از مزایای این طرح را تشویق جامعه کتابخوان شهرستان به عضویت در کتابخانه های عمومی عنوان کرد وگفت: این اداره طرح های مهم رفاهی دیگری نیز برای پرسنل و عضوها تدارک دیده است که بزودی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/د

انعقاد تفاهم نامه همکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.