در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شاعری که برای هزینه درمان خود از چاپ کتابش صرف‌نظر کرد

محمد جواد محبت این روز‌ها با درد ناشی از بیماری‌های دیسک کمر و کلیه دست و پنجه نرم می‌کند.

مشکات محبت فرزند محمد جواد محبت، در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت جسمانی پدرش گفت: محمد جواد محبت این روز‌ها به دلیل ابتلا به دیسک کمر و بیماری کلیوی قادر به حرکت نیست و به دلیل مشکل کلیه نمی‌تواند دارو‌های تسکین‌دهنده دیسک کمرش را مصرف کند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در طبقه دوم ساختمانی زندگی می‌کنیم که برای رفت و آمد پدرم باید بالابر نصب کنیم تا او را بدون ناراحتی به طبقه پایین منتقل کنیم و این امر باعث شده، پولی که قرار بود برای چاپ کتاب‌های جدیدش  هزینه شود، صرف سلامتی او شود.

شایان ذکر است؛ محمد جواد محبت که شاعر شعر‌های «نماز»، «دو کاج» و «آشنای همیشه خوب» است، در طول سال‌های فعالیتش در عرصه ادبیات آثاری با عناوین از خیمه‌های عاشورا، آن سوی چهره زرد خورشید، موج عطر‌های بهشتی، خانه هل اتی، آه.‌ای بانوی طوبی سایه آه. گریه دل ناصبوران، گلوی سبز آواز، خاطرات سبز و از مرز‌های فریاد را به مخاطبانش عرضه کرده است.

از آثار دیگر این شاعر توانای کشورمان می‌توان به گزیده ادبیات معاصر، قلب را فرصت حضور دهید، رگبار کلمات، کوچه‌باغ آسمان و با بال این پرنده سفر کن اشاره کرد.

انتهای پیام/

آخرین خبر از  وضعیت جسمانی شاعر دو کاج

 

برچسب ها: ادبیات ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار