ضبط مستند انقلاب از 400 مبارز انقلابی اصفهان

رئیس هیأت‌مدیریه خانه انقلاب اسلامی اصفهان گفت: به همت خانه انقلاب اسلامی اصفهان مستند تصویری از 400 مبارز انقلابی اصفهان ضبط شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین بانکی‌پورفرد شامگاه دوشنبه همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: خانه انقلاب اسلامی اصفهان از سال 90 فعالیت خود را به صورت هیأت‌مدیره‌ای و با حمایت مالی شورای شهر و شهرداری اصفهان آغاز کرده است.

وی افزود: خانه انقلاب اسلامی با تصمیم اخیر شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان از نظر تأمین بودجه، از سال آینده باید روی پای خود باشد و حمایت‌های مادی به این مجموعه کمتر خواهد شد که نیازمند حمایت اقشار مردمی است.

رئیس هیأت‌مدیریه خانه انقلاب اسلامی اصفهان گفت: مراسم گرامیداشت 5 رمضان محوری‌ترین برنامه خانه انقلاب اسلامی اصفهان است که همه‌ساله با موضوعات مختلف روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفتگی «راحیل» جمعه‌های هر هفته در بحث سبک زندگی در گلستان شهدای اصفهان توسط خانه انقلاب اسلامی در راستای تحکیم خانواده برگزار می‌شود.

بانکی‌پور اذعان داشت: برنامه راهیان انقلاب نیز توسط خانه انقلاب اسلامی ولایت برگزار می‌شود که در آخرین برنامه 7 هزار نفر را به نقاط تأثیرگذار انقلاب اسلامی اعزام کرد تا از موزه سعدآباد، موزه عبرت، منزل امام(ره)، حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران در قم بازدید و زیارت کنند.

وی تصریح کرد: ثبت خاطرات شفاهی از دیگر اقدامات ارزشمند خانه انقلاب اسلامی است که تقریباً از 400 مبارز انقلابی اصفهان مستند تصویری ضبط شده است.

رئیس هیأت‌مدیریه خانه انقلاب اسلامی اصفهان ادامه داد: همچنین در سال 93، 27 هزار کودک بین 8 تا 12 سال در مسابقه نقاشی حمایت از کالای ایرانی حضور یافتند که این برنامه شور و هیجان خاصی را در مدارس ایجاد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: اتوبوس سیار شهر فیروزه‌ای برای دسترسی مناطق محروم به فیلم‌های سینمایی ارزشی فعالیت داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.