رئیس حوزه هنری اصفهان:

اکران ۸ فیلم در هفته فیلم انقلاب اسلامی در سینماهای اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان از اکران ۸ فیلم در هفته فیلم انقلاب اسلامی در سینماهای فلسطین و چهارباغ و سالن سعدی این شهر خبر داد.

مهدی احمدیفر درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به برنامههای حوزه هنری اصفهان به مناسبت هفته فیلم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۹ فروردین ماه سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است که به اسم  روز «هنر انقلاب اسلامی» نامیده شده است.

وی افزود: بر این اساس از ۱۹ تا ۲۵ فروردین که به نام هفته فیلم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، هشت فیلم مرتبط با موضوع با همکاری حوزه هنری استان اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان، دفتر تخصصی سینما و خانه انقلاب اسلامی و ولایت در اصفهان اکران می‌شود.

به گفته رئیس حوزه هنری اصفهان سالن سعدی واقع در خیابان استانداری، سینما چهارباغ و فلسطین میزبان علاقه‌مندان در هفته فیلم انقلاب اسلامی  است و این هشت فیلم از روز یک شنبه ۱۹ فروردین ماه  به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ اکران می‌شود.

وی در ارتباط با فیلم‌های اکرانی در هفته فیلم انقلاب اسلامی و مکان اکران ابراز داشت: روز یک‌شنبه ۱۹ فروردین ماه ۹۷ فیلم «رزم آرا، یک دوسیه مسکوت»، به کارگردانی احسان عمادی، دوشنبه فیلم «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی، سه شنبه «ترور سرچشمه» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سالن سعدی حوزه هنری واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی اکران می‌شود.

احمدی فر تاکید کرد: همچنین در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه به ترتیب فیلم‌های «ادوارد» به کارگردانی محمدباقر شاهین و «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند در سالن سعدی به روی پرده می‌رود.

وی اضافه کرد: روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود و فیلم‌ «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در سینما فلسطین اکران می‌شود.

رئیس حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه همچنین در روز ۲۵ فرودین ماه فیلم پویانمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان از ساعت ۱۷ در سینما چهارباغ اکران می‌شود، گفت: فیلم‌های اکرانی در روزهای جمعه تا شنبه نیازمند تهیه بلیت اختصاصی است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های «هفته فیلم انقلاب اسلامی» و یا حضور در اکران فیلم‌های این هفته می‌توانند با شماره ۳۳۳۸۷۵۳۶ تماس  بگیرندو یا به کانال تلگرامی irfilmweek@ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.