گذر طاووس حسنات از اسفند به ماه اردیبهشت

هفتمین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه حسنات از تاریخ 23 تا 25 اردیبهشت 97 در اصفهان برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصفهان دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات  در نشست خبری امروز در خصوص تغییر زمان برگزاری این جشنواره گفت: امسال به دلیل وجود مشکلات مالی و تقاضای زمان برگزاری، با تصمیم شورای سیاست گذاری، این جشنواره از اسفند ماه امسال به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

محمد سعید عشاقی از ثبت 1701 اثر در بخش ملی دبیرخانه ی جشنواره شامل 676  اثر داستانی،363 اثر مستند و 112 اثر پویانمایی خبر داد وگفت:  در بین شهر ها و استان هایی که آثار خود را به  دبیرخانه ارسال کردند استان تهران با 490 اثر رتبه ی اول و استان اصفهان با 265 اثر رتبه ی دوم و گیلان با 101 اثر رتبه ی سوم از نظر کمی را به خود اختصاص داده اند.

جانشین رئیس جشنواره ی حسنات در ادامه از راهیابی حدود 93 آثار به بخش مسابقه خبر داد و افزود :در بخش مستند 17 اثر و در بخش پویانمایی 13 اثر و در بخش فیلمنامه 30 فیلم به بخش مسابقه راه یافت.

عشاقی آثار راه یافته به بخش مسابقات را با 25 اثر از تهران و 17 اثر از اصفهان را به ترتیب رتبه ی اول و دوم معرفی کرد.

رئیس هفتمین جشنواره ی فیلم کوتاه حسنات نیز در این نشست خبری با اشاره به وجود مشکلات جشنواره، افزود : تلاش جدی داریم که جشنواره ی فیلم حسنات با موضوع احسان و نیکو کاری و بومی مخصوص اصفهان برگزار شود.

ملایی در ادامه گفت:تلاش ما بر این است که به لحاظ کیفیت جشنواره ی مناسبی داشته باشیم اما همه ی این ها در گرو حمایت های مالی است که از سوی سازمان های دولتی اتفاق خواهد افتاد.

در پایان از پوستر این جشنواره رونمایی شد و هیئت داوران بخش های مختلف جشنواره معرفی شدند.

هیئت داوران بخش فیلمنامه :امرالله احمد جو، کامبوزیا پرتوی و شادمهر راستین.

داوران بخش فیلم مستند و داستانی :کیومرث پوراحمد،محسن امیر یوسفی، محمد رضا فروتن، فریدون خسروی،هومن بهمنش، تینا پاکروان و لیلا ارجمند

و همچنین مریم کشکولی نیا،ابوالقاسم نظر پور و امیر سحر خیزدر بخش پویانمایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار