آیت‌الله نوری‌همدانی:

افراد متعهد در بدنه مدیریت کشور گمارده شوند

مسئولان اداری باید متواضع باشند و میز و تشکیلات نباید آن‌ها را مغرور کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله حسین‌نوری همدانی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) گفت: مسئولان از اخلاق حکومتی امام علی (ع) پیروی کنند و در پاسخگوی به مراجعه کنندگان تواضع و اخلاق داشته باشند.

مرجع تقلید جهان تشیع با تاکید بر توجه مسئولان به رفع مشکلات مردمی، گفت: مسئولان برای اثرگذاری بیشتر در جامعه ابتدا خودسازی را در خود تقویت کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی برای انقلاب جان‌فشانی کردند و مسئولان باید برای توسعه و اجرای عدالت، زینبی عمل کنند و به سه مسئله مهم، امنیت، عدالت و فراوانی نعمت برای مردم توجه داشته باشند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ساختن اجتماع کار آسانی نیست و مسئولان با ایمان و تعهد باید در تقویت باور دینی جامعه قدم بردارند، افزود: خداوند وسایل هدایت فراوانی را فراهم کرده است تا انسان‌ها در راستای صراط مستقیم برای اجرای مسئولیت‌های شخصی، اجتماعی و دینی گام بردارند و به کمال برسند.

این مرجع تقلید جهان تشییع با اشاره به اینکه انسان مسئول در گام نخست باید خودسازی را در خود تقویت کند،افزود: هرکس در جامعه شغلی دارد باید نسبت به ایفای مسئولیت خود نقش آفرینی صحیح داشته باشد .

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه مزیت‌های طبیعی مازندران و شرائط مناسب آب وهوایی سبب شده بود تعرض به منابع ملی در این استان سرعت بگیرد، افزود: با تهیه نقشه راه و شناسایی و کنترل نقاط گردشگری و کشاورزی روند ساخت و ساز از سال ۹۴ در استان کنترل شده است.

استاندار مازندران گفت: با تدابیر اتخاذ شده تا سه سال آینده مازندران از هرگونه دست‌اندازی به منابع طبیعی و اراضی کشاورزی در امان است.

اسلامی بابیان اینکه ۴۶ درصد جمعیت مازندران روستا نشینان هستند و این نشانه ماندگار بودن آن‌ها در این مناطق است، افزود: دولت برای ایجاد اشتغال در روستا‌ها ۷۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که با توجه به جمعیت استان سهم مازندران باید حدود ۴ هزار میلیارد تومان باشد.

استاندار مازندران کشت گیاهان دارویی در زمین‌های شیب‌دار را ازجمله برنامه‌های استان برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی اعلام کرد که دولت برای اجرای آن تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کند.
انتهای پیام/ک


مسئولان فریفته جایگاه نشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام اگر این کارها غملی بشود تمام مشکلات حل می شود ... ایران می شود گلستان
آخرین اخبار