پرداخت ۱۵۱میلیارد ریال تسهیلات به زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از پرداخت ۱۵۱ میلیارد ریال تسهیلات به زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان شامگاه امروز در نشست مدیرعامل صندوق مادر تخصصی صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی کشور با تشکل‌ها و اعضای صندوق‌های استان،گفت: توسعه فعالیت‌های کشاورزی وابسته به  سرمایه‌گذاری در این بخش است که صندوق‌ها می‌توانند به عنوان نهاد تامین‌کننده منابع مالی برای توسعه سرمایه‌گذاری نقش بارزی را ایفا نماید.

وی افزود: هدف از تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی حمایت از تشکیل سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان بخش کشاورزی است.

جعفری بیان کرد: پرداخت ۱۵۱میلیارد ریال تسهیلات به زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی در راستای حمایت از تولیدات زنجیره‌ای در طول سال‌های ۹۵ _ ۹۶ پرداخت شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رشد و توسعه اقتصادی استان را به عهده داردبراین اساس باید با حمایت از زنجیره‌های تولید در راستای حفظ و افزایش این سرمایه‌ها تلاش کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: اعطای تسهیلات، تضمین تولیدکنندگان برای اخذ تسهیلات بانکی، دریافت کمک‌های مالی و اعتباری و حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی از جمله  فعالیت‌های صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی در استان کردستان است.

انتهای پیام/ د م

بخش کشاورزی نقش مهمی دررشد و توسعه اقتصادی استان بر عهده دارد

برچسب ها: اشتغال ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.