ضرورت فرهنگ‌سازی بیمه محصولات کشاورزی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: باید مسئولان مربوطه اقدامات عملی برای فرهنگ‌سازی بیمه محصولات کشاورزی در اردبیل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی استان بیمه نشده و نیاز است برای فرهنگ‌سازی بیمه محصولات کشاورزی و باغی توسط مسئولان مربوطه اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر سرمازدگی باغ ها و محصولات کشاورزی استان را دچار خسارت کرده است افزود: در این زمینه بسیاری از صاحبان باغ ها محصولات خود را بیمه نکرده‌اند که این موضوع مشکلاتی به بار آورده است.

استاندار اردبیل گفت: باید برنامه‌ریزی اساسی برای بیمه محصولات کشاورزی و سایر بیمه‌ها انجام شود تا در صورت وقوع هر گونه حادثه با مشکلات زیادی روبه‌رو نشویم.

بهنامجو بیان کرد: ایجاد 20 هزار شغل در استان مبنای کار قرار دارد و این امر به طور مرتب از دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری می‌شود تا ایجاد تمامی این شغل‌ها تحقق یابد.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را کرده و نباید غفلت داشته باشند و باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام عملی کنند.

انتهای پیام/ع

سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.