اشرف غنی: انتخابات در صدر اولویت های ملی و سیاسی دولت قرار دارد

مقامات دولت وحدت ملی تاکید کردند که انتخابات در صدر اولویت های ملی و سیاسی حکومت وحدت ملی قرار دارد و در زمان معینۀ آن برگزار می شود.

اشرف غنی: انتخابات در صدر اولویت های ملی و سیاسی دولت قرار داردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ای تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ ریاست جمهوری برگزار گردید و در آن روی امنیت انتخابات، مراکز ثبت نام و توزیع تذکره، انتقال مواد مربوط به پروسۀ انتخابات، پیشنهادات احزاب سیاسی، آگاهی عامه و شفافیت در استخدام کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات در مرکز و ولایات، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه، رئیس جمهور افغانستان، سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور و داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه طی صحبت هایی تاکید کردند که انتخابات در صدر اولویت های ملی و سیاسی حکومت وحدت ملی قرار دارد و در زمان معینۀ آن برگزار می شود.

اشتراک کنندگان جلسه از سهم گیری مردم در پروسه ثبت نام تمجید به عمل آوردند و بر آماده سازی تمام امکانات و سهولت ها و همچنان آگاهی عامه تاکید کردند.

همچنان نمایندگان کشورهای کمک کننده، ضمن استقبال از پیشرفت روند ثبت نام، بر برگزاری به موقع انتخابات مجلس و شوراهای ولسوالی تاکید نمودند.

اشرف غنی در این نشست گفت: سلسلۀ نشست ها با رهبران و شخصیت های سیاسی و ملی ادامه دارد و با علمای دینی، نمایندگان نهادهای تحصیلات عالی، جامعه مدنی، رسانه ها و شبکه های جوانان نیز در خصوص انتخابات صحبت خواهد شد.

در این جلسه شماری از وزرا و سایر اراکین بلند رتبۀ دولتی، نمایندۀ احزاب سیاسی و برخی سفرا و نمایندگان کشورهای کمک کننده نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.