معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

شرکت ۲۰۹ هزار دانش آموز تهرانی در انتخابات مجلس دانش‌آموزی

کریمی با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی در برنامه‌های تعلیم و تربیت از شرکت ۲۰۹ هزار دانش آموز در این دوره از انتخابات خبر داد.

شرکت ۲۰۹ هزار دانش آموز تهرانی در انتخابات مجلس دانش آموزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرسول کریمی معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در بیستمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی ویژه دختران و نهمین دوره مجلس که صبح امروز در اردوگاه شهید مفتح برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات برای دانش آموزان پایه نهم و دهم برگزار می شود و تعدادی از دانش آموزان بر اساس کسب بیشترین عنوان به مجلس دانش آموزی راه می یابند.

مجلس دانش آموزی تبلور عینی مشارکت پذیری است

وی با اشاره به اینکه شوراها و مجلس دانش آموزی تبلور عینی مشارکت پذیری است، ادامه داد: مسئولیت پذیری، آموزش مهارت های زندگی و تمرین مهارت های گروهی از جمله دستاوردهای مثبت حضور دانش آموزان در چنین جمع هایی محسوب  می شود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه 209 دانش آموزان دختر و پسر در انتخابات مجلس دانش آموزی شهر تهران شرکت کردند، گفت: از میان این دانش آموزان 11 دختر و 11 پسر به مجلس دانش آموزی راه می یابند.

کریمی نمایندگان مجلس دانش آموزی را اردوهای اجرایی در مدارس برشمرد و عنوان کرد: در برخی مدارس این نمایندگان به عنوان مشاور و مدیر منطقه فعالیت می کنند و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در فعالیت های دانش آموزی نظرخواهی و شرکت پررنگ دانش آموزان در برنامه ها فراموش نشود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: امسال برای برگزاری بیستمین دوره این انتخابات همکاری هایی با ستاد برگزار نماز جمعه، وزارت جوانان، صدا و سیما و نهادهای مربوطه دیگری داشته ایم تا این دوره انتخابات به طور عینی تر برای دانش آموزان تعریف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار