انجام بیش از ۸۵ مورد بازدید از اماکن بین راهی قوری قلعه و شبانکاره

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر از انجام بیش از ۸۵ مورد بازدید از اماکن بین راهی قوری قلعه و شبانکاره خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیف الله رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر به تشریح فعالیت های واحد سلامت محیط شهرستان روانسر از ابتدای نوروز تاکنون پرداخت و اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی و سیاه چادر ها و اماکن عمومی و اقامتی در این شهرستان انجام گرفته است.
وی همچنین به استقبال گسترده مسافرین نوروزی از مجموعه تفریحی نوریستی قوری قلعه اشاره کرد و افزود: در این راستا واحد سلامت محیط شهرستان تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری مسیر قوری قلعه را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر تصریح کرد: بیش از ۸۵ مورد بازدید از اماکن بین راهی قوری قلعه و شبانکاره داشته ایم.
وی تاکید کرد: علاوه بر این، بیش از ۷۰۰ مورد کلرسنجی آب و‌ ۲۵ مورد نمونه برداری آب در جهت کنترل سامانه های آبرسانی انجام شده است.
رنجبر در خصوص انجام گشت های مشترک اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان نیز گفت: هشت مورد گشت مشترک شامل ادارات مرکز بهداشت، دامپزشکی، اتاق اصناف، صنعت و معدن و میراث فرهنگی برای بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی داشته ایم.
 
انتهای پیام/پ

استقبال گسترده مسافرین نوروزی از مجموعه تفریحی نوریستی قوری قلعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار