افزایش تردد مسافران از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش تردد مسافران از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در دو روز اخیر که سفرهای نوروزی آغاز شده روزانه 7 هزار تردد از پایانه مرزی بیله‌سوار انجام شده که پیش‌بینی می‌شود این میزان به بیش از 8 هزار تردد برسد.

وی تصریح کرد: راهداری استان اردبیل علاوه بر فعالیت در جاده‌های مواصلاتی استان در سفرهای نوروزی و ایام زمستان، در پایانه‌های مرزی نیز فعالیت دارند و در این حوزه نیز خدمات‌رسانی می‌کنند که تلاش می‌کنیم با بکارگیری ظرفیت‌های ممکن زمینه‌ساز ارائه خدمات مناسب و کیفی باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت پایانه بین‌المللی بیله‌سوار از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیان کرد:  تا قبل از شروع طرح نوروزی تردد روزانه که در این پایانه مرزی داشتیم 2 هزار و 500 مورد بوده ولی در دو روز اخیر که سفرهای نوروزی آغاز شده روزانه 7 هزار تردد از این پایانه مرزی انجام شده است.

رحمتی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که این میزان تردد افزایش یابد و روزانه به بیش از 8 هزار تردد برسد که با توجه به تامین زیرساخت‌ها و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، از آمادگی مناسب و کافی برای تردد مسافران و گردشگران از این پایانه مرزی برخورداریم.

وی با اشاره به گیت‌های در نظر گرفته شده برای تسهیل در عبور و مرور مسافران از پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: چهار گیت برای این امر آماده شده که با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی این تعداد به 6 گیت افزایش می‌یابد.

رحمتی تصریح کرد: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران ترددکننده از این پایانه بین‌المللی ایجاد و احداث فضای سبز، نمازخانه و بیش از 40 مورد سرویس بهداشتی در این مجموعه انجام شده تا خدمات‌ مطلوبی به هموطنان و مسافران ارائه شود.

انتهای پیام/ح

تردد روزانه 7 هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.