تردد بیش از 660 هزار مسافر از مرز بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تردد بیش از 660 هزار مسافر از مرز شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل بیان کرد: در 8 ماهه امسال بیش از 660 هزار مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که حدود 22 درصد از این میزان مسافران ایرانی و 78 درصد مسافران خارجی بوده است.

وی افزود: بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر مسافر در 8 ماهه امسال در سطح جاده‌های استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در 4 سال گذشته روند میزان تصادفات و متوفیان جاده‌ای سیر نزولی دارد که نتیجه مطلوبی نسبت به میزان 65 میلیون تردد در سال در جاده‌های استان است.

رحمتی تصریح کرد: میزان بار جابه‌جا شده در 8 ماهه امسال 2 میلیون 600 هزار بوده که در مقایسه با سال گذشته 3.5 درصد افزایش داشتیم.

وی گفت: پارکینگ وسایط نقلیه سنگین به وسعت 6 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در سه راهی کورائیم و در هفته راهداری افتتاح می‌شود.

رحمتی اظهار کرد: پارکینک وسایط نقلیه سنگین به وسعت 6 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در سه راهی کورائیم و در هفته راهداری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ ظرفیت 2 هزار دستگاه سنگین و نیمه سنگین را دارد گفت: جشن تجلیل از راهداران در روز چهارشنبه و مانور اعزام زمستانی به گردنه‌های استان نیز در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در هفته راهداری افتتاح می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.