مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل؛

طرح آرامش بهاری در 32 بقعه متبرکه استان اردبیل برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز 32 بقعه متبرکه استان اردبیل آماده پذیرایی از زائران در ایام نوروز در قالب طرح آرامش بهاری است.

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه این طرح از 28 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 97 اجرا می شود گفت: خادمان امامزادگان و بقاع تا پایان این طرح در آماده باش بوده و برای مسافران و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در این طرح قرار است برنامه های فرهنگی در قالب غرفه ها و خیمه های معرفت، مسائل فرهنگی، پاسخگویی به احکام و همچنین پذیرایی و سایر تسهیلات به میهمانان نوروزی ارائه شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: از جمله برنامه های شاخص همزمان با تحویل سال در 15 بقعه شریف سطح استان اردبیل برنامه های سال تحویل با حضور جوانان و نوجوانان و همچنین میهمانان و گردشگران نوروزی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام قیامی تصریح کرد: به صورت شاخص برنامه های بسیار مهم فرهنگی در شهر اردبیل در امامزاده سید صدرالدین برگزار خواهد شد.

وی بخشی از اهداف طرح آرامش بهاری را ترویج سنت حسنه وقف عنوان کرد و افزود: علاوه بر این تقویت باورهای دینی نسل جوان به جد مورد تأکید است.

وی اهداف طرح را استفاده بهینه از فضاهای معنوی و عرفانی امامزاده‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری برنامه‌های متنوع و متناسب با شأن و منزلت امامزاده‌ها امیدواریم فرصت استفاده از این برنامه برای هموطنان فراهم آید.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.