راه اندازی مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور با تاکید بر سطح کیفی خدمات با حفظ احترام و تکریم بیمه شدگان گفت: در راستای تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان بیمارستان‌های تامین اجتماعی ۶۲ مرکز درمانی جدید طراحی و اجرایی می‌شود.

راه اندازی مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی درخشان شامگاه دوشنبه درآئین تکریم و معارفه معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های مراکز درمانی ویژه بیمه شدگان اظهار داشت: تاکنون در راستای تامین نیاز بیمه شدگان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ۳۳ بیمارستان و مرکز درمانی توسط تامین اجتماعی احداث شده است.

وی از ایجاد هشت بیمارستان، ۱۲ مرکز سرپایی جدید و ۱۳ مرکز جایگزین در دولت تدبیر و امید خبرداد و بیان کرد: پنج واحد بیمارستانی، ۲۷ مرکز خدمات سرپایی و هفت مورد توسعه در استان‌ها در حوزه درمان تامین اجتماعی در حال اجرا است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور از طراحی ۶۲ مرکز درمانی جدید خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا ۶۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی شامل ۹ بیمارستان، ۲۷ مرکز خدمات سرپایی و ۲۶ مرکز توسعه با خدمات کلیدی طراحی شده است.

درخشان با تاکید بر تقویت تقویت بنیه درمانی بیمه گذاران بیان کرد: با وجود اقدام‌های حوزه درمان تامین اجتماعی نیاز به تقویت بنیه درمانی بیمه گذاران است.

وی، ارتقا بخشی برنامه‌های درمانی تامین اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال آینده محور برنامه‌های این سازمان در حوزه درمانی ارتقا اثربخشی و کیفیت در ارائه خدمت است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور، هدف معاونت درمان تامین اجتماعی را تکریم مراجعه کنندگان دانست و افزود: هدف این معاونت تنها افزایش کمی نیست بلکه ارتقا سطح کیفی خدمات با حفظ احترام و تکریم بیمه شدگان مورد تاکید قرار دارد.

درخشان با بیان اینکه سیستم اچ‌ای اس اجرا می‌شود تاکید کرد: تلاش می‌شود بیمارستان‌های جدید تامین اجتماعی به سیستم‌ای تی مجهز باشند تا هم رفت و آمد مردم و هزینه‌ها کمتر شود.

وی با اشاره به نقش مهم این معاونت در حل مشکلات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: علاوه بر مراکز درمانی ملکی، در ارائه خدمات درمانی و تشخیصی با بیش از ۴۶ هزار مرکز درمانی قرارداد منعقد شده است که خدمات درمانی مورد نیاز به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

در این آیین یلدا دارابی به‌عنوان معاون درمان تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات ابراهیم پورحکیمی تقدیر شد.

انتهای پیام/ م

۶۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور راه اندازی می‌شود

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.