پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اسفندماه

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی است گفت: «عیدی» مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر طبق جدول تعیین شده اسفندماه پرداخت می‌شود.

پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اسفندماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یونس خسروانی صبح امروز در آئین افتتاح ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره در دشتستان با اشاره به اینکه این ساختمان  در راستای  تامین شان بیمه شدگان ساخته و افتتاح شده است اظهار داشت: در راستاى امید آفرینى در جامعه و رضایت مردم، طبق وعده‌اى که به  بیمه شدگان شبانکاره‌ای براى احداث ساختمان داده شد عملیات اجرایى ساختمان شعبه شبانکاره از آبان ماه آغاز و امروز در نهمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره با زیر بنای 400 متر مربع ساخته شده افزود: این ساختمان با اعتبار شش میلیارد ریال همراه با تامین و خرید تجهیزات و تأسیسات زیربنایى، طى مدت زمان 110 روز  تکمیل شده است.

خسروانی با بیان اینکه تمام استانداردهاى مورد نیاز در ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره رعایت شده افزود: در ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره  تمام استانداردها اعم از استحکام بنا، سیستم اعلام حریق، اطفاى حریق، شرایط مقاومت در برابر زلزله و سایر موارد فنى پیش بینى، رعایت و نصب شده است.

مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعى دفتر فنى دارد، تصریح کرد: مراحل ساخت پروژه ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره از طراحی نقشه تا نظارت و سایر مراحل ساخت و ساز به تائید این دفتر فنى رسیده است.

خسروانى بیان کرد: در مراحل مختلف، شهردارى شبانکاره ضمن اعزام کارشناسان به محل ساخت پروژه،  مراحل اجراى کار مورد نظارت فنى قرار داده و تائید کرده‌ است ضمن اینکه مهندس ناظر مقیم هم در محل پروژه حضور داشته و  تمام مراحل احداث ساختمان بیمه تامین اجتماعى شبانکاره را نظارت کرده است.

وى با اشاره به وجود یک‌هزار متر مربع فضاى سبز در این پروژه، گفت: فضاى سبز با چنین مساحتی در ساختارهاى ادارى سازمان در کشور و استان کم نظیر است که به منظور ایجاد فضایى بانشاط‌تر در شعبه لحاظ شده است.

مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر با قدردانى از تلاش شبانه روزى رئیس و کارکنان  تامین اجتماعی شعبه شبانکاره و مساعدت و همراهى شهردارى و شوراى اسلامى این شهر در مراحل اجراى پروژه، گفت: این پروژه را پس از 12 سال انتظار و در دولت تدبیر و امید به بیمه شدگان تامین اجتماعی شبانکاره تقدیم مى‌شود  و همه تلاش کارکنان این سازمان ، ارایه خدمات سریع و با کیفیت به بیمه شدگان است.

خسروانی با اشاره به فعالیت 15 شعبه  تامین اجتماعی در تمامی نقاط استان بوشهر افزود: رعایت قانون و مقررات و توجه به حقوق مردم در اولویت برنامه‌های تامین اجتماعی قرار دارد و نادیده گرفتن حقوق مردم در این نهاد خدماتی و حمایتی جایگاهی ندارد.

وی، بابیان اینکه  80 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است گفت: «عیدی» مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر طبق جدول تعیین شده اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 240 میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای هزینه شده است خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به 800 میلیارد تومان افزایش یابد.

 در این آئین اعضاى شوراى اسلامى شهر شبانکاره از مدیرکل تامین اجتماعى استان بوشهر به سبب جامه عمل پوشاندن به یکى از مطالبات جدى مردم این شهر، با اهداى لوحى تقدیر کردند که این لوح توسط استاندار به یونس خسروانى اهدا شد.

انتهای پیام/ م

«عیدی» مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اسفندماه پرداخت می‌شود

برچسب ها: استاندارد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپهدار حيدري خشتي
۰۰:۳۵ ۱۴ تير ۱۳۹۸
سلام،، ریاست محترم بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر نامبرده مفتخرم که برادر دوشهید وچهارده سال خدمت نیروی هوایی ارتش وتمام دوران دفاع مقدس مشغول بوده ام تشویقی از آقا امام خامنه ای در زمان ریاست جمهوری ایشان و تشویق از سرلشکر خلبان شهید بابایی بزرگوار گرفتم بعد از شهادت دومین برادرم بعلت مشکلات جسمی بابا فرماندهان نظامی کمیسیون گرفتند لوازم درست ۶۰ سالگی مساعدت کنید ویاری فرمایید