برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنانی که برای مراسم چهارشنبه سوری اقدام به تهبه و توزیع مواد محترقه خطرآفرین می‌کنند، خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار منوچهر امان اللهی گفت: امروز چهارشنبه سوری به یک نگرانی و مایه ایجاد رعب و برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان مراسم چهارشنبه سوری وحشت در جامعه تبدیل شده است.


وی با بیان اینکه هنجارشکان دردسر ساز در چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه بسیار محدود هستند، افزود: اگر این افراد کنترل نشوند می‌توانند امنیت عمومی را خدشه دار کنند.


فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پلیس برخورد جدی با هنجارشکنان و سودجویانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه خطرآفرین می‌کنند خواهد داشت.


سردار امان اللهی اخاطرنشان کرد: مبتلایان به اختلالات شخصیتی و ناهنجاری‌های روانی از گروه‌های دردسرساز در چهارشنبه آخر سال هستند که نیروی انتظامی آنان را دستگیر و به کانون‌های اصلاح و تربیت معرفی می‌کند.


وی با بیان اینکه پلیس در شب چهارشنبه آخر سال تا زمان پایان مراسم در کنار مردم است، گفت: نیروی انتظامی مخالفتی با شادی مردم ندارد و همچون سال‌های گذشته بر برگزاری این مراسم به شکل محله محور و با نظارت خانواده‌ها تاکید دارد

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تا زمان پایان مراسم در کنار مردم هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار