رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه

عزم پلیس برای جمع آوری فعالیت مواد فروشان جدی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با تاکید بر مستمر بودن برنامه پلیس در مقابله با فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، از پیگیری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سه محله مرکز استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ علیرضا دلیری  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه  گفت: طرح  ارتقای امنیت اجتماعی طی روزهای اخیر در محله های طاق بستان، جعفرآباد و کیانشهر اجرا شد و طی آن تعدادی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عزم و اقدام پلیس برای جمع آوری فعالیت مواد فروشان جدی و مستمر است، گفت: آرامش و امنیت مردم از مهمترین دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است و هدف ما جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری متهمان سابقه دار، ایجاد آرامش در محلات و برخورد قاطع با مجرمان و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : اگر مردم و خانواده ها پای کار مبارزه با مواد مخدر نیایند، تلاش های صورت گرفته پلیس و دستگاه قضایی هم به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی افزود: تلفن 128 ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان در موضوع مواد مخدر است.

انتهای پیام/ز


اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.