معاونت اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه ؛

تا به امروز 62 کیلوگرم کشفیات اکلیل سرنج داشتیم

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از کشف پنج میلیون و 352 هزار انواع مواد محترقه در استان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا آمویی گفت: سالهای نه چندان دور زمانی به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شدیم موجی از شادی و نشاط میان مردم و جامعه ایجاد می‌شد و همه به نوعی با این جشن به پیشواز نوروز می‌رفتند.

وی افزود: متاسفانه طی 10 تا 15 سال اخیر با افزایش استفاده از مواد محترقه خطرناک، نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عملا با نوعی احساس ناامنی و نگرانی در جامعه همراه شده است.

آمویی تصریح کرد: اگر به رخدادهای وحشتناک سالهای اخیر در چهارشنبه آخر سال توجه کنیم باید بابت این نگرانی و وحشت به مردم حق بدهیم.

وی بیان کرد:پلیس در چهارشنبه آخر سال،معمولا با افراد سودجویی برخورد می کند که با تهیه و فروش مواد محترقه تنها به فکر منفعت خود هستند و قطعا پلیس در برابر اینها با اقتدار ایستاده و برخورد کرده و مانع از استمرار اعمال خلاف قانون آنها میشود.

آمویی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس در روزهای اخیر کشفیات خوبی در خصوص مواد محترقه داشته ایم.

وی از کشف پنج میلیون و 352 هزار انواع مواد محترقه در استان خبر داد و اظهار کرد: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته با کشف یک میلیون و 325 هزار مواد محترقه رشد چند برابری داشته است.

در ادامه  افزود: همچنین امسال 62 کیلوگرم کشفیات اکلیل سرنج داشتیم و 76 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

آمویی گفت: بهتر شدن اوضاع اقداماتی را می‌طلبد و از مردم می‌خواهیم در صورت شناسایی سوداگران و فروشندگان مواد مخدر حتما موارد را به پلیس 110 گزارش دهند.

این مقام انتظامی فزود: افرادی که با خودرو در این شب مزاحمت ایجاد کنند خودروی آنها تا پایان تعطیلات در توقیف می‌ماند، همچنین افراد مزاحم دراین شب باهماهنگی صورت گرفته، سریعا به دستگاه قضایی معرفی شده و برخورد مناسب با آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ق

 

خوشبختانه با تلاش پلیس تا امروز کشفیات خوبی داشتیم

برچسب ها: ترقه ، اکلیل سرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامیار
۱۶:۳۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
واقعا ارزش داره که به خاطر ترقه بازداشت بشین
Iran (Islamic Republic of)
سامیار
۱۶:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
واقعا ارزش داره که به خاطر ترقه بازداشت بشین