کرمانشاه؛

افزایش چهار برابری کشفیات مواد محترقه خطرساز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از افزایش چهار برابری کشفیات مواد محترقه خطرساز نسبت به سال قبل خبر داد.

افزایش چهار برابری کشفیات مواد محترقه خطرساز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ رضا شیرزادی گفت: همه ساله در ایام پایانی سال افراد سود جو و فرصت طلب اقدام به وارد کردن حجم زیادی از مواد محترقه خطرساز و غیراستاندارد به داخل کشور و توزیع آن بین نوجوانان و جوانان می کنند که بعضا شاهد حوادث ناگواری در بین این قشر در ایام پایان سال و چهارشنبه سوری هستیم.
این مقام انتظامی افزود: امسال در راستای رسالت ناجا، پلیس این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و مدیریت هدفمند، استفاده از اکیپ های گشت یگان امداد و یگان فوریت های پلیسی 110 و اقدام عملیاتی کلانتری های تابع این شهرستان در نیمه دوم سال بصورت ویژه مبارزه و مقابله با این افراد سود جو در دستور کار خود قرار داد.

شیرزادی با اشاره به افزایش چهار برابری کشفیات مواد محترقه خطر ساز، اظهار کرد: سال قبل 150 هزار انواع مواد محترقه توسط پلیس شهرستان کشف شده بود که در سال جاری به 600 هزار انواع مواد محترقه خطرساز و غیر استاندارد رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان بدانند که فرزندان آنها در خانواده انتظامی این شهرستان، شبانه روز برای آسایش و آرامش آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد که عده ای سودجو و فرصت طلب کام خانواده ها را در این ایام پایانی سال تلخ کنند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.