رئیس کمیته انضباطی فوتبال اردبیل؛

مدارس غیر مجاز فوتبال اردبیل ساماندهی می شود

رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مدارس فوتبال غیرمجاز اردبیل ساماندهی می شود تا مدارس فوتبال اردبیل زیر نظر هیات فوتبال استان فعالیت کنند.

ناصر عتباتی، رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه معرفی روسای برخی کمیته های هیات فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: استعدادیابی فوتبال در استان بسیار حایز اهمیت بوده و باید این طرح به طور منظم در استان برگزار شود تا ظرفیت های فوتبال اردبیل شناسایی شود.

وی جذب جوانان و نوجوانان و نونهالان به ورزش فوتبال را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: این امر می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد و باید زمینه حضور جوانان نوجوانان و نونهالان استان در ورزش فوتبال فراهم شود.

رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان اردبیل افزود: دنیا فوتبال ایران را با علی دایی که اردبیلی است می شناسد و این یک افتخار بزرگ برای ماست و باید با برنامه ریزی مناسب فوتبال اردبیل را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل نیز از تدوین سند برنامه های سال ۹۷ هیات فوتبال استان اردبیل خبر داد و افزود: این سند هفته آینده در اختیار کارشناسان و اساتید فوتبال استان قرارمی گیرد.

صمد نوتاش از برگزاری منظم طرح استعدادیابی و لیگ فوتبال و فوتسال استان خبر داد و افزود: حمایت بخش خصوصی از فوتبال و فوتسال یک نیاز اساسی است که انتظار می رود دستگاه های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به عنوان ریس کمیته انصباطی، منصور خانعلی زاده به عنوان نایب رئیس و آیناز غیایی مقدم به عنوان نائب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/ح

تدوین سند برنامه های سال ۹۷ هیات فوتبال استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.