معاون سیاسی انتظامی فرماندار مشهد؛

با جدیت با قاچاق کالا و ارز در مشهد برخورد می شود

معاون سیاسی انتظامی فرماندار مشهد گفت: با هماهنگی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد، با جدیت و قاطعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد برخورد می شود.

با جدیت  با قاچاق کالا و ارز در مشهد برخورد می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حیدر خوش نیت در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد افزود: مشهد ناامن‌ترین شهر برای قاچاق کالا و ارز در سطح استان است و با هماهنگی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد، با جدیت و قاطعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ادامه خواهد داشت.

 
وی گفت: در سال ۹۷ با توجه به اسناد بالادستی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مصوب ۲۱ مهر ماه سال ۹۴، کماکان طرح‌های مختلف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد که توان کمک به این مهم را دارند، اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار مشهد با اشاره به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تلاش شده در این جهت نیز اقداماتی صورت گیرد تا استفاده از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم نهاد برای پیشگیری، اطلاع رسانی و فرهنگسازی در زمینه قاچاق کالا و ارز در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.
 
خوش نیت گفت: اولویت اقدامات پیشگیرانه و فرهنگسازی در این حوزه است و هر سازمان مردم نهاد که دارای طرح و برنامه عملیاتی در این خصوص می‌باشد، می‌تواند پیشنهادات خود را به دبیرخانه کمیسیون در فرمانداری مشهد ارایه نماید.

وی با اشاره به طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه گفت: این طرح نیز برای مبارزه با قاچاق گوشی‌های تلفن همراه آغاز شده و تاکنون برای ۷ برند انجام شده است و قرار است برای برند «سامسونگ» نیز از اوایل سال آینده اجرایی شود که این اقدام تاثیر بسیار زیادی بر کاهش میزان قاچاق گوشی‌های همراه خواهد گذاشت.

در این جلسه مصوب شد گشت‌های مشترک در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز با جدیت قاچاق کالا و ارز در کلیه مراکز توزیع و خرده فروشی‌های شهرستان رصد نمایند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.