انجام ۴۳۰ هزار مورد بازرسی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ درخراسان رضوی

در ۱۱ ماهه سال ۹۶ بیش از ۴۳۰ هزار مورد بازرسی در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و پیگیری و برخورد با تخلفات اقتصادی درخراسان رضوی انجام شده است.

انجام ۴۳۰ هزار مورد بازرسی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ درخراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی باخرد معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : این بازرسی‌ها به دنبال اجرای طرح‌های نظارتی ماه مبارک رمضان، ویژه مسافرت‌های تابستانی، محرم و صفر انجام شده و در مجموع طی آن ۲۸ هزار پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال تنظیم شده است.

وی افزود: در این مدت ۷ هزار و ۶۰۰ مورد گشت مشترک بازرسی با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی و ۱۲ هزارمورد گشت خودرویی و موتوری انجام شده است.

با خرد ادامه داد: علاوه بر این در این مدت ۲۷ هزار مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه انجام شده است که طی آن ۵۲۳ پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : در مدت یاد شده بیش از ۱۵ هزار مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴، کتبی و حضوری و ناظران افتخاری دریافت شده است.


وی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۸۲ شکایات کتبی و حضوری ۷۲۰ پرونده در مرحله رسیدگی به رضایت شاکی منجرگردیده است و بیش از ۵۸ میلیارد ریال به شاکیان در مراحل اولیه رسیدگی و سایر پرونده‌های تخلف به دستگاه رسیدگی کننده ارجاع شده است.

انتهای پیام// ف. ح

 

 


۲۷ هزار مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ درخراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار