برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها از خرداد سال آینده

معاون استاندار خراسان رضوی گفت:هفته فرهنگی شهرستان‌ها بر اساس یک برنامه نظام‌مند در دست اقدام بوده و از اول خردادماه سال ۹۷ آغاز می‌شود.

برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها از خرداد سال آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدجواد حسینی معاون استاندار خراسان رضوی در حاشه گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی و صنایع دستی شهرستان گنابادافزود: از خرداد ماه سال آینده هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها در مشهد آغاز می‌شود و شناخت هنرمندان و فعالیت‌های شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف به جامعه، از اهداف اجرای این طرح بوده است.


وی تصریح کرد: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان‌ها بر اساس یک برنامه نظام‌مند در دست اقدام بوده و از اول خردادماه سال ۹۷ آغاز خواهد شد و تمامی استان نیز در اختیار شناخت آن شهرستان در همه زمینه‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: چند هدف عمده در برنامه ریزی‌ها داریم که شامل گسترش امنیت و توسعه‌های فرهنگی می‌شود و همچنین شش هدف کلی دیگر نیز بوده که مهمترین آن ارتقاء برنامه‌های فرهنگی با رویکرد هنرمندان است؛ ضمن اینکه شورای گفتگوی هنرمندان در طول سال نیز با حضور استاندار برگزار می‌شود.

حسینی گفت: هنرمندان جوان در سطح استان استعداد‌های زیادی دارند که باید این استعداد‌ها را پرورش داد و برای آن ارزش قائل شد.

وی تصریح کرد: اجرای جشنواره تئاتر و سرود کودک، شب شعر و ادب، نمایش تئاتر، جشنواره فیلم و عکس، برنامه موسیقی، نمایشگاه هنر‌های تجسمی و صنایع دستی و همچنین برگزاری کلاس‌ها و نشست‌های مختلف فرهنگی و هنری با حضور اساتید مطرح کشوری ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

گفتنی است دومین هفته فرهنگ و هنر گناباد از ۱۲ لغایت ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف. غ.
 

گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی و صنایع دستی شهرستان گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار