رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف؛

قاری وحافظ ایرانی به مسابقات بین المللی قرآن کریم تونس اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام حسینی، از اعزام نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورتونس خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای حضور فعال در مسابقات بین المللی کشورهای مختلف از اعزام نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور تونس خبر داد و گفت : سه نماینده از کشورمان به عنوان داور،حافظ وقاری در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: محمدجواد مرادی در رشته حفظ کل و محمدحسن موحدی در رشته قرائت به‌عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و استاد محمدحسین سعیدیان جهت داوری درهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به کشورتونس اعزام می شوند .

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هرساله طبق دعوت نهاد برگزار کننده در این مسابقات شرکت می کند، گفت: این مسابقات از نهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1397 برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان کشورهای مختلف به مدت 6 روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات این مرکز در اعزام قاریان وحافظان ایرانی به مسابقات بین المللی قرآن تصریح کرد: طی سالهای 95 و96، 30 نفر از حا فظان وقاریان به مسابقات بین المللی کشورهای مختلف اعزام شدند که بیش از 16 نفر موفق به کسب مقام و رتبه شدند.

در دوره قبلی مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس سید محمد کرمانی در رشته قرائت قرآن کریم و محمد قشملی حق در رشته حفظ کل قرآن کریم به عنوان نمایندگان کشورمان حضور داشتند که سیدمحمد کرمانی،‌ در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شد.

انتهای پیام/

اعزام نمایندگان ایران به مسابقات بین المللی قرآن

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.