رسانه ملی میزبان مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان در نوروز ۹۷

رئیس شبکه قرآن و معارف سیما از برگزاری مسابقات تلویزیونی قرآن دانشجویان مسلمان در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛  محمدحسین محمدزاده؛ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صبح امروز در نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی با موضوع برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مدیر رادیو قرآن، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان برگزار شد، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته در اجرای مسابقات قرآن به خصوص مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: این کیفیت مطلوب از نظر رسانه‌ای قابل قبول برای پخش بوده و شاهد ارتقاء در این زمینه بوده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه می‌خواهیم در سال ۹۷ از حداکثر ظرفیت رسانه‌ای برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن استفاده کنیم، تصریح کرد: ما در فضای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ستاد عالی مسابقات، حوزه‌های رسانه‌ای مختلفی مد نظر داشته‌ایم که شامل فضای رسانه‌ای، فضای تولید مستند، فضای پیامکی، فضای مجازی و ... است.
 
رئیس شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه در معرفی برگزیدگان این مسابقات در پربیننده‌ترین فضاها، خارج از فضای پخش مسابقات، تدابیری اندیشیده شده است، گفت: همانطور که پیش از این نیز شاهد آن بودیم در مسابقات بین‌المللی در بخش‌های خبری پربیننده سیما، برگزیدگان مسابقات را به عموم جامعه معرفی خواهیم کرد.
 
محمدزاده افزود: در سال جاری از ابتدای سال، برنامه‌ای برای معرفی چهره‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن خواهیم داشت؛ این برنامه، موضوع مناسبی برای مخاطبان مسابقات خواهد بود.
 
وی با اشاره به پیداشدن دید رسانه‌ای در مسئولان برگزارکننده مسابقات، تاکید کرد: شکل‌گیری دید رسانه‌ای در برگزارکنندگان مسابقات، ما را بر این داشته تا در ایام عید نوروز ۹۷ مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را به‌صورت تلویزیونی برگزار کنیم.
 
رئیس شبکه قرآن و معارف سیما افزود: این مسابقات هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و از ابتدای سال ۹۷ به مدت هشت روز با عنوان مسابقات بین‌المللی قرآن «اسراء» (ویژه دانشجویان) پخش خواهد شد و از روز نهم فروردین نیز مسابقات قرائت قرآن در این بخش را خواهیم داشت.
 
محمدزاده با تأکید بر ظرفیت بسیار بالای رسانه‌ای و استفاده بیشتر از این ظرفیت در مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: رسانه ملی آمادگی خود برای کمک به برگزاری مطلوب مسابقات را اعلام می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار