دبیر هم اندیشی سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

ثبت اطلاعات ۵۷۳۷ نفر در بانک اطلاعات مدعوین مسابقات بین‌المللی قرآن

حسن ربیعی گفت: در بانک اطلاعات مدعوین مسابقات ۵ هزار و ۳۷۳ نفر به عنوان مدعو ثبت شده‌ است.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی با موضوع برگزاری سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، مدیر رادیو قرآن، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان برگزار شد.

حسن ربیعی، دبیر نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی درباره اهداف این نشست اظهار کرد: این نشست در چهار هدف جمع‌بندی شده است، نخستین هدف از برگزاری این نشست انسجام و هم‌افزایی جامعه قرآنی کشور پیرامون فعالیت‌های قرآنی کشور و،هم‌اندیشی جامعه قرآنی پیرامون ارتقاء کمی و کیفی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه سومین هدف و محور این جلسه ارتقاء سهم مشارکت فعالان قرآنی کشور در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کشور است، تصریح کرد: همیشه این انتظار وجود داشته است که اساتید قرآنی کشورمان به‌عنوان میزبانان مسابقات قرآن حضور چشمگیر داشته و در این امر پیشگام باشند.

مسئول کمیته مدعوین سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم افزود: چهارمین محور این نشست نیز نظارت جامعه قرآنی کشور در روند برگزاری مسابقات و بیان پیشنهاد ها برای بهبود مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است که ان‌شاالله در این نشست به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

ربیعی با بیان اینکه در بانک اطلاعات مدعوین مسابقات که تهیه شده است، ۵۳۷۳ نفر به عنوان مدعو ثبت شده‌اند، خاطرنشان کرد: دعوت از این افراد به‌صورت کتبی و شفاهی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار