ادعاهای ضد ایرانی سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در نشست آیپک

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در سخنرانی خود در نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک ادعاهایی ضد ایرانی مطرح کرد.

ادعاهای ضد ایرانی سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در نشست آیپکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ران درمر»، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن با بیان اظهاراتی بی اساس در نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک، ایران را به احداث پایگاه در سوریه و ساخت کارخانه‌های تولید موشک‌های دقیق در سوریه و لبنان متهم کرد!

درمر در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: موشک‌های جدیدی که ایران در حال ساخت آنهاست برای هدف قرار دادن اروپا و آمریکاست وگرنه موشک‌های این کشور هم‌اکنون نیز می‌توانند به اسرائیل برسند.

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا همچنین افزود: محدودیت زمانی فعالیت‌های هسته‌ای ایران باید حذف شود و برنامه موشکی این کشور نیز ذیل برجام قرار گیرد. وی در ادامه گزافه‌گویی‌های خود گفت: اگر ایران به فعالیت‌های موشکی خود ادامه دهد باید علیه این کشور تحریم‌های فلج‌کننده در نظر گرفت!

درمر همچنین افزود: تردیدی ندارم که اگر تغییرات موردنظر رئیس جمهور آمریکا در برجام حاصل نشود، او از این توافق خارج خواهد شد.

نشست کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به آیپک ساعتی پیش در واشنگتن آغاز شد.

هدف اصلی این نشست، طبق معمول، جلب حمایت بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلف است و به همین دلیل، گفته می‌شود یکی از محورهای اصلی کنفرانس امسال، بحث درباره ایران است؛ همچنانکه در وبسایت این سازمان صهیونیستی نیز، "تدوین یک استراتژی جامع درباره ایران" به عنوان یکی از بخش‌های اصلی دستورکار کنفرانس امسال معرفی شده است.

انتهای پیام/

اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در نشست آیپک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار