دشمن با فشار اقتصادی سعی دارد مردم را دچار تردید کند

امام جمعه کرمان گفت: دشمن وقتی از مبارزه مستقیم مایوس شود تلاش می کند با افزایش فشار اقتصادی معیشت مردم را تحت تاثیر گذاشته و توده های مردم را دچار تردید کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان  در جمع مردم خداجوی در مصلی امام علی (ع) گفت : مسئولان باید با برنامه ریزی مشکلات مردم را رفع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی پابرهنگان و مستضعفان حامیان کشور و حامیان اسلامند و ثروتمندان از حرکات اصلاحی خدامحور در طول تاریخ دفاعی نکردند لذا نباید مسئولان دچار اشرافی گری شوند و امیدی به دشمن داشته باشند.
امام جمعه کرمان افزود: در همه حرکت های اصلاحی ریزش ها و رویش هایی وجود دارد و انقلاب اسلامی ایران اصولی محکم دارد و جریانات و اشخاص و مسئولان نباید حرف های انحرافی بزنند و موجب لغزش برخی افراد شوند.
وی با بیان اینکه تبعیض از بلایای بشریت است عنوان کرد: مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض اگر دست کم گرفته شود از آسیب های انقلاب است و باید مسئولان همیشه به فقرا توجه کنند و فقر را کاهش دهند و با فسادها و رانت خواری ها مبارزه کنند.
حجت الاسلام علیدادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سازمان مللی که برای مبارزه با ظلم شکل گرفته است اکنون حق وتو به عنوان یک حق ظالمانه را ارائه می کند و تلاش فقه اسلامی بر کمک نکردن به ظلم، معصیت و گناه است.
وی افزود: اگر کمک نکردن به ظلم، معصیت و گناه در کشورهای اسلامی پیاده می گردید، وضعیت این جوامع عوض می شد و متاسفانه امروز جامعه اسلامی در گمراهی است.
وی گفت: روز تکریم از خانواده شهدا برای دفاع از اسلام در جامعه اسلامی، سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هفته نیکوکاری را در پیش داریم و افراد نیازمند باید با کمک مردم حمایت شوند.
حجت الاسلام علیدادی افزود: روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در پیش است لذا مردم کرمان باید هر کدام یک درخت با نیاز آبی کمتر غرس کنند زیرا درختکاری دستوری الهی و کمک به جامعه اسلامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار