ملت ایران به فتنه گران اجازه سوار شدن به قطار انقلاب را نخواهد داد

امامجمعه بافت گفت :ملت ایران با هرکسی که با نظام و ولایت زاویه پیدا کند و بد نبال فتنه جدید علیه انقلاب باشد برخورد خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی زاده امام جمعه بافت ضمن تسلیت ایام سوگواری مدافع حریم ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) ازحماسه حضور مردم قدردانی کرد وگفت: 22بهمن 96همه آمدند تا بگویند بعد ازیک عمرشاگردی در مکتب سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا که آزادگی،مردانگی و شرف را آموخت به هیچ وجه پرچم انقلاب اسلامی را روی زمین نمی گذارندمردم ولایت مدار روز 22بهمن آمدند تا باردیگر مهر تایید پای سند انقلاب بزنند.

وی افزود : مردم باحضورشان نشان دادن که با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پیوند عمیقی دارند که با هیچ توطئه ،تهدیدو فتنه های دشمنان داخلی وخارجی ازهم گسیخته نخواهدشد.

خطیب جمعه بیان کرد:مسئولین قدر این ملت انقلابی وپایدار به نظام رابدانند درحل مشکلات مردم شتاب کنند چشم طمع به غرب نداشته باشند و راه حل مشکلات را اقتصاد مقاومتی بدانند با مفسدان اقتصادی با رانت خواران با زالو های بیت المال از هر خانواده،گروه وحزبی هستند مقابله ومبارزه کنند.
امام جمعه بافت با اشاره به  برخورد مداخله جویانه وزارت خارجه آمریکا که ازایران خواست سریعاً فتنه گران را آزاد کنندافزود :هرگز این ملت به این فتنه گران  اجازه سوار شدن به قطار انقلاب نخواهد داد و با هرکسی که با نظام و ولایت زاویه پیدا کند و بد نبال فتنه جدید علیه انقلاب باشد برخورد خواهد کرد .

انتهای پیام/ی

برخورد با فتنه های جدید علیه نظام و انقلاب

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار