حضور حماسی مردم در 22بهمن آبی است بر اتش فتنه های استکبار

امام جمعه ریگان گفت: حضور میلیونی مردم در 22 بهمن آبی است بر آتش فتنه های استکبار و باعث یاس و عقب گرد دشمنان ملت ایران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان در خطبه های نماز وحدت افرین جمعه این شهرستان با بیان اینکه 22بهمن روز تجدید عهد و میثاق و بیعت با امام، شهدا و ولایت است ،اظهار داشت:حضور حماسی و میلیونی مردم در ۲۲بهمن ا بی است بر آتش فتنه های استکبار و باعث یٱس و ناامیدی و عقب گرد دشمنان ملت ایران می شود و همه آحاد مردم برای عزت و سربلندی ایران اسلامی دین خود را به امام و شهدا با حضور خود ادا نماییم.

وی ادامه داد:در مقایسه بین رژیم منحوس پهلوی و بین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی به این مقایسه مراجعه می کنیم نعمت انقلاب را بیشتر متوجه می شویم.

رنجبر ماهانی با بین اینکه در رژیم پهلوی روحیه ی اعتماد به نفس و روحیه ی خود باوری نبود،تصریح کرد: در رژیم شاه به جای اینکه از کارشناسان متخصص و دلسوز داخلی در اراده کشور استفاده شود اما از کارشناسان خارجی و بیگانه استفاده می شد به‌طوری که بیش از ۵۰هزار کارشناس خارجی در نقش های مختلف مدیریت کشور را در دست گرفته بودند.

خطیب جمعه ریگان افزود:امروز به برکت این نظام و انقلاب تمام مدیران و کارشناسان ما از بین مردم و از خود مردم هستندو البته نباید فراموش کرد که برخی از مدیران در بحث فساد که قوه قضاییه و مسئولین باید به شدت با آنها مبارزه کنند اینها همان روحیه ی شاهنشاهی و اشرافی را در وجود خود دارند که نمونه بارز آن حقوق های نجومی بود.

رنجبر ماهانی اظهارداشت:در صنعت ما کاملاً وابسته بودیم و در رژیم پهلوی بیشتر به دنبال واردات کالاهای خارجی بودند و عمدتٱ صنایع ما مونتاژ بود اما امروز به برکت این انقلاب و نظام در تمام موارد صنعتی و غیر صنعتی صادرات داریم و وابسته نیستیم و مستقل شده ایم.

وی تصریح کرد:در میهمانی های شاهنشاهی و جشن ها ریخت و پاش های زیادی صورت می گرفت که فقرا در آن جایگاهی نداشتند اما یک میهمانی هم ملاحضه می کنید که رهبر معظم انقلاب ما همه ساله در ماه مبارک رمضان یک ضیافت افطار ساده و بی آلایش با نخبگان دارد که در آن افراد از دور افتاده ترین مناطق هم فراموش نمی شوند و حضور دارند.

امام جمعه ریگان با اشاره به دیدار روز گذشته ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ، افزود: امروز به شکر خدا جوانان ما شاکر و قدر دان این انقلاب هستند. ما شکنجه‌های ساواک را هرگز فراموش نمی کنیم چه جوان هایی جان خود را از دست دادند. کتاب نیمه ی پنهان ماه را مطالعه کنید تا ببینید بر انقلاب ما چه گذشت لذا ما این انقلاب را با خون عزیزانمان به اینجا رساندیم و قدردان آن هستیم و به این سادگی ها آن را از دست نخواهیم داد و تا پای جان از آن مراقبت و محافظت می کنیم.

رنجبر ماهانی عنوان کرد:امروز قطار انقلاب به فضل الهی بر ریل ارزش های اسلامی، اصول و آرمان های انقلاب در حال حرکت است و هیچ قدرتی هم نمی تواند جلوی حرکت قطار انقلاب را بگیرد عده ای هم سوار بر این قطار می شوند و عده‌ای هم از آن پیاده می شوند انقلاب هم ریزش هایی داشته و هم رویش هایی اما رویش های انقلاب بیشتر است از ریزش هاست

امام جمعه ریگان بیان داشت:عدالت اجتماعی یعنی برداشتن فاصله ها از میان مردم است بهترین تفسیری که میشود برای عدالت اجتماعی کرد اینکه مردم پیش چشم مسئولین مساوی باشند و مسئولین همه را با یک چشم نگاه کنند عدالت اجتماعی یعنی شهرستان های محروم و کم برخوردار به چشم مسئولین بالاتر بیایند.

رنجبر ماهانی گفت:عدالت اجتماعی یعنی باید با ظلم، فساد و تبعیض به طور جدی مبارزه شود و چهره ی ظالمان باید رسوا و برملا شود که بی رحم ترین آنها دولت و حکومت آمریکا است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.