نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛

امیدوارم در سفر رییس جمهور معیشت مردم بهبود یابد

امام جمعه کرمان گفت: امیدوارم سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه وی تغییری در معیشت و زندگی مردم به وجود آورد و در این استان اقتصاد، رونق بیشتری بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته به رفتار یک مسلمان از نظر قرآن کریم اشاره کرد و گفت : یکی از رفتارهای محکوم از نگاه قرآن رفتار هواپرستانه ایست که مخرب روح و روان است.


وی افزود : رفتار هواپرستانه سبب می شود که بعضی از افراد به جای پیروی از خدا و دستورات خداوند و حرکت در محدوده ی الهی از افراد و اشخاصی پیروی می کنند که خودشان در قیامت گرفتار هستند.


حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت : وضعیتی که ما الان با آن روبه رو هستیم نتیجه پیروی از رفتار هواپرستانه است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود : قبل از اسلام که مردم در جاهلیت به سر می بردند، مصرف شراب و جنگ و خونریزی مشخصه اصلی آنان بود.


وی با اشاره به اینکه قبل از اسلام مردم به صورت قبیله ای زندگی می کردند و جوانان هیچ اراده ای نداشتند و تصمیم قطعی را رئیس قبیله می گرفت، گفت : این رنگ ها و نژادها و قبیله ها فقط برای آن است که همدیگر را بشناسیم و نباید در مقابل دستورات الهی قد عمل کنیم.


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: چنین رفتارهای هواپرستانه جنگ با خداست و نتیجه آن فقط گمراهی و نابودی است.


وی  با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه وی گفت: امیدوارم این سفر تغییری در معیشت و زندگی مردم به وجود آورد و در این استان اقتصاد، رونق بیشتری بگیرد.


امام جمعه کرمان به مسئولین تذکر داد و افزود: مواظب باشید خط قرمزهای اسلام، جمهوری اسلامی ایران و نظام را حفظ کنند.


وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تشکیل دولتی که امام خمینی (ره)با تدبیر و هوشمندی کامل به وجود آوردند اشاره کرد و گفت: نهضت های قبل و بعد از انقلاب با هم متفاوت بود و امام راحل  با معماری هو شمندانه موفق شد این انقلاب را به پیروزی برساند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: امام بادر نظر گرفتن 3 اصل استعمار ستیزی، استکبار ستیزی و استبداد ستیزی از مبارزات مردم دفاع و آنان را هدایت می کردند و توانستند با این اصول انقلاب را مدیریت کنند.


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: امام (ره) راه نفوذ، انحراف و فتنه ها را بست؛ چون، با نفوذ انحراف و فتنه بیشتر می شود.


وی گفت: غفلت از هرکدام از این 3 اصل کشور را به بیراهه می برد و دچار آسیب می کند و مقام معظم رهبری حساسیت زیادی در اجرای این 3 اصل برای حفظ جامعه دارند.


خطیب نماز جمعه شهر کرمان از کسانی که در کشور مسئولیتی دارند و کار سیاسی انجام می دهند خواست تا این 3 اصل را هوشمندانه رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

با نفوذ انحراف و فتنه در جامعه  بیشتر می شود

برچسب ها: نمازجمعه ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار