نمازجمعه این هفته کرمان؛

تاکید خطیب جمعه کرمان برهمدلی میان مردم/ حذف نرده بین مردم ومسئولین در نمازجمعه کرمان

امام جمعه کرمان گفت:بدخواهان انقلاب از روز اول با انواع دسیسه‌ها با انقلاب مخالفت کردند حال آنکه با همبستگی مردم وحمایت آن‌ها از انقلاب فتنه‌ها به جایی نرسید.

تاکید خطیب جمعه کرمان برهمدلی میان مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان که در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، به ایجاد انواع فتنه‌ها از سوی دشمن اشاره کرد وگفت: بدخواهان انقلاب از روز اول با انواع دسیسه‌ها با انقلاب مخالفت کردند حال آنکه با همبستگی مردم وحمایت آن‌ها از انقلاب فتنه‌ها به جایی نرسید.

وی درادامه با یاد آوری سالروز ورود امام به کشور در روز دوازدهم بهمن گفت: ورود امام اتفاقیست که تاریخ ایران را دگرگون کرد ووی با حضور خود همه نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

حجت السلام علیدادی با بیان اینکه دشمن مخالف بازگشت امام به کشوربود وحتی دستور ترور و تبعید امام را نیزدربرنامه داشتند امااتحاد مردم وپافشاری امام موجب شد پرواز امام در ۱۲ بهمن در ایران فرود آید وپیروزی انقلاب اسلامی شکل گیرد واین نشان از خواست مردم و یکدل شدن آن‌ها برشکل گیری انقلاب اسلامی در کشور ایران شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با گذشت سال‌ها به درخت تنومندی تبدیل شده که دیگر ملت‌ها هم از آن الگو گرفته اند

در پیش بودن ۲۲ بهمن وراهپیمایی با شکوه مردم در این روز حجت الاسلام افزود: امسال نیز مردم انقلابی باشکوه همیشگی خود در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد وازآرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

وی درادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: فضیلت دختر بزرگوار پیامبر اسلام برکسی پوشیده نیست واین حضرت صفات برجسته‌ای داشتند که به عنوان اسوه والگو شناخته شده است.

نماز وحدت بخش جمعه این هفته نیزهمزمان با سراسر استان کرمان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه شد.

دراین مراسم طی نامه ای  از سوی شورای تامین استان  اعلام شد  نرده حفاظتی  میان مدیران ومردم در مصلی نمازجمعه برداشته شود که این مسئله از هفته های آینده اجرایی می شود.

انتهای پیام/ح

نمازجمعه کرمان وحذف نرده های میان مردم ومسئولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار