اختصاص هزارو ۵۹۶ پایگاه برای جشن نیکوکاری در کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت :هزار و ۵۹۶ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در استان کرمان کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» همزمان با سراسر کشور در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در روز‌های پایانی سال گفت: وی ادامه این جشن ملی روز چهارشنبه شانزدهم اسفند در مدارس سراسر استان، پنجشنبه هفدهم اسفند در پایگاه‌های سطح شهر و روز جمعه هجدهم اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه این جشن ملی هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در مدارس سراسر استان، پنجشنبه ۱۷ اسفند در پایگاه‌های سطح شهر و روز جمعه ۱۸ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه هزار و ۵۹۶ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در استان کرمان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند، بیان کرد: از این تعداد پایگاه ۱۲۶ پایگاه به‌صورت ثابت و مابقی به‌صورت سیار کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد به دنبال این است که بدون توجه به حاشیه‌ها از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت پایدار به خانوار‌های تحت حمایت استفاده کند تا خانوار‌ها به درآمد مستمری برسند، افزود: در ابتدای سال جاری در کارگروه اشتغال استان برنامه‌ریزی شد که چهار هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد شود که خوشبختانه هم‌اکنون شش هزار و ۸۴۰ شغل توسط این نهاد ایجادشده است که بیشتر از سهمیه اختصاصی است.

صادقی از تعامل و همکاری خوب کارفرمایان و صاحبان مشاغل با این نهاد خبر داد و گفت: یک مجموعه صنعتی امسال با استفاده از بسته تشویقی کمیته امداد ۱۵۰ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان را به کار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به فقر و محرومیت در جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: ۴۵ هزار خانوار در جنوب استان کرمان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که نیازمند کمک‌های خیران هستند.
وی به برگزاری همایش «والی مهر» در تهران اشاره کرد و افزود: تعدادی خیر در سطح کشور و استان تهران با کمیته امداد استان کرمان همکاری دارند و این همایش به‌منظور تجلیل از این خیران برگزار شد.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشن نیکوکاری در کرمان

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار