رژیم صهیونیستی اقدامات مالیاتی علیه کلیسا‌ها در قدس را متوقف کرد

رژیم صهیونیستی اقدامات مالیاتی علیه کلیسا‌ها و دارایی‌های آن‌ها را در قدس اشغالی متوقف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، رژیم صهیونیستی اقداماتی را که باعث تعطیلی کلیسای مسیحیان در قدس اشغالی شده بود به حالت تعلیق درآورد.

 دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در بیانیه‌ای روز سه شنبه اعلام کرد، اسرائیل اقدامات مالیاتی و غیرمالیاتی که باعث تعطیلی «کلیسای مقبره مقدس» در قدس شده بود را به حالت تعلیق درآورد.

کلیسای مقبره مقدس از روز یکشنبه به خاطر مجموعه‌ای از اقدامات اسرائیل تعطیل شد. مقامات کلیسا در مورد تعلیق این اقدامات هنوز اظهارنظری نکرده‌اند.

این در حالی است که وزارت امور خارجه لبنان امروز در بیانیه‌ای وضع مالیات بر عبادتگاه‌های مسیحیان در قدس اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی و دیگر اقدامات توهین آمیز این رژیم به اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان را محکوم کرد.

در این بیانیه، اقدامات برنامه ریزی شده علیه کلیسا‌ها و تجاوز‌های مکرر به حریم مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها تهدیدی آشکار علیه مسیحیت و اسلام در قدس اشغالی اعلام شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه اقدام رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس اشغالی، تغییر در وضع حقوقی و تاریخی این مکان مقدس و سیطره بر دارایی‌های کلیسا‌ها و مصادره اماکن اوقافی مسیحیان و مسلمانان اقدامی غیرقانونی و تنش آفرین اعلام شده است.

انتهای پیام/

رژیم صهیونیستی تعطیلی کلیسای قدس اشغالی را تعلیق کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار