کشف بیش از 50 هزار عدد مواد محترقه خطرناک در شهرستان گرمی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از کشف بیش از 50 هزار عدد مواد محترقه خطرناک در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ علی خسرو زاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک قاچاقچی 17 ساله در این شهرستان دستگیر و از محل سکونت وی 52 هزار و 768 عدد مواد محترقه خطرناک کشف شد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت جوان 17 ساله در زمینه خرید و فروش موادمحترقه غیرمجاز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی های میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

خسرو زاده گفت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند، در عملیاتی غافلگیرانه این قاچاقچی نوجوان را دستگیر و مقادیر زیادی مواد محترقه کشف کنند.

وی بر لزوم کنترل رفتارهای هیجانی نوجوانان و جوانان از سوی والدین و نظارت بر اعمال آنها تاکید کرد و افزود: آگاهی بخشی اجتماعی راهکاری اثربخش در پیشگیری از آسیب های موادمحترقه است.

هر سال در آستانه نوروز خرید و فروش و ساخت مواد محترقه در استان اردبیل رونق می گیرد.
هر چند خطرات جانی و مالی ناشی از انفجار و یا آتش سوزی ترقه ها و مواد محترقه اهمیت زیادی دارد اما اگر اینگونه مواد حتی خطرات جانی نیز نداشته باشند سبب دود شدن سالانه میلیارد ها ریال از اموال عمومی می شوند.

انتهای پیام/ح

کشف مواد محترقه در گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.