لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت باید زودتر به شورا ارائه شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت باید زودتر به شورا ارائه شود تا با کمبود زمان و اجرا مواجه نشویم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: همه ساله در این ایام لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت به شورای شهر ارسال می شد و این در حالی است که هنوز این لایحه نیامده است و باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا با کمبود زمان و اجرا مواجه نشویم.

وی بیان داشت: در حوزه گردشگری باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا بتوانیم میزبانی در شان اصفهان از گردشگران داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان یکی از ستادهای فعال است و یکی از ماموریت های این ستاد جلا دادن دارایی هایی ارزشمند مادی و معنوی شهر اصفهان است.

نصر اصفهانی تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران در پایان سال مورد توجه قرار گیرد و اگر امکان پرداخت تمامی آن وجود ندارد، حداقل بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند تا بتوانند حقوق و مزایای کارگران و کارکنانشان را بپردازند.

وی افزود: پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین تمامی دست اندرکاران نیز باید بسیج شوند تا مطالبات آنها به موقع پرداخت شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در روزهای پایانی سال با توجه به ضرورت حضور شهرداران و روسای سازمان‌ها در محل کار، لازم است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که از تشکیل جلسات پی در پی کاسته شود و یا زمان جلسات به بعد از وقت اداری موکول شود تا شهرداران مناطق به امور شهروندان رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.