وزیر ارتباطات خبر داد؛

پیاده‌سازی آزمایشی اولین ارز دیجیتال

آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار پستی در توئیتر از پیاده‌سازی آزمایشی اولین ارز دیجیتالی کشور خبر داد.

پیاده سازی آزمایش اولین ارز دیجیتال +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی درباره وضعیت ارزهای دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی یا بلاک چین(Block Chain) نوشت:

"در جلسه‌ای که با هیئت مدیره پست بانک در خصوص ارزهای دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی داشتم، مقرر شد این بانک اقدامات لازم برای پیاده سازی آزمایشی اولین ارز دیجیتالی کشور را با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور به عمل آورد. مدل آزمایشی برای بررسی و تایید به نظام بانکی کشور ارائه خواهد شد."

گفتنی است؛ ارز دیجیتال بیت کوین که طی ماه‌های اخیر با تغییرات قیمت شدید سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود  یکی از ارزهای دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی یا بلاک چین است. همچنین شایان ذکر است تلگرام نیز قصد دارد با ارز "گرام" یا Gram وارد عرصه ارز دیجیتال شود. 

پیاده سازی آزمایش اولین ارز دیجیتال +عکس

انتهای پیام/

پیاده‌سازی آزمایشی  ارز دیجیتال در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۸:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خیلی خوبه که برای یک بار هم که شده بجای برخورد منفعلانه خودمان هم دست بکار شدیم من فکر می کنم اینگونه تصمیم گیری ها شاخصه جوانان هست و یک وزیر جوان جرات وجسارت چنین کارهایی را داره امیدوارم این کار نتیجه خوبی داشته باشه و بیشتر از جوانان استفاده بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خیلی خوبه اینجوری