گفت و گوی انتقادی راضيه تجار و پدرام پاك آيين در « چشم شب روشن»

ویژگی های شخصیت پردازی زنان در ادبیات داستانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی از جمله موضوعات گفت و گوی امشب برنامه «چشم شب روشن» خواهد بود.

گفت و گوی انتقادی راضيه تجار و پدرام پاك آيين در « چشم شب روشن»به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدرام پاك آیین، محقق ادبی و راضیه تجار، داستان نویس، امشب در برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن» شبكه چهار با یكدیگر درباره «سیمای زن مسلمان در ادبیات داستانی» به گفت و گو می‌نشینند .

ویژگی های شخصیت پردازی زنان در ادبیات داستانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، سیمای زنان اسوه در داستان معاصر و كمیت و كیفیت حضور بانوان در ادبیات داستانی امروز از موضوعات گفت و گوی امشب برنامه « چشم شب روشن» خواهد بود.

پدرام پاك آیین، شاعر و نظریه پرداز ادبی، مولف آثاری چون «سفرنامه بوی گل» مؤسس خبرگزاری كتاب ایران( ایبنا) و مدیر مسئول نشریه «كتاب هفته» و از مدیران انجمن قلم ایران بوده است.

همچنین راضیه تجار، داستان نویس با سابقه ای است كه سالها سردبیری نشریه ادبیات داستانی و تدریس و داوری در حوزه داستان را به عهده داشته و بیشتر شخصیت های آثار او را زنان تشكیل می دهند.

این برنامه امشب، ساعت ٢٣ با اجرای محمد صالح علا از شبكه چهار سیما پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

موضوع امشب برنامه «چشم شب روشن»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار